Dålig närvaro ...

Förlåt att jag inte har varit här på hela helgen, men jag och filip har för första gången på riktigt länge inte haft något bokat så vi har bara myst och tagit det lungt hela helgen, så jag har tillochmed inte haft på datorn, så där har ni anledningen :)
Fredagen bestog av skola och sen buss in till Örebro där Jag, Filip, Lina och Becka mötte upp Martin och där tog vi en fika :) det var mysigt... Lördagen var en riktig slappardag, vaknade upp med älsklingen i sängen och vi låg och kollade på tv:n ganska så länge innan vi gick upp. Söndagen var det samma, Filip sov kvar en natt till och vi slappade mest och kollade på teve och så hela den dagen med :)
Idag har det då varit skola igen, var väll sådär måndagarna går ganska så fort med bara fyra lektioner, sen begav jag mig ner på stan där jag fixade lite små saker till mig själv och sen en present till Älsklingen då vi ska fira lite på lördag ... det är nämligen 2års dag :$ <3
Imorn är det skola som vanligt och sen efter den ska jag till hudfixar'n och få massage, guuuud så skönt och behövligt :D
Nej nu ska jag hoppa ner i sängen, sov så gott allesammans
Pusshej ♥ / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0