plugg,plugg och mera plugg

skulle bara meddela er om att jag inte har så mycket till liv nu som det ser ut, nationellt prov i engelska på torsdag och 3 timmars fysik prov på måndag morgon som jag håller på att plugga till... måste bara få g den här gången.
mn blogg kommer nog därför inte att vara så uppdaterad några dagar framöver och sen i maj blir det ännu värre för då har vi slutprov i nästan allt känns det som...
Idag har jag i allafall hunnit med skolan, massage på hudfixar'n och fika med Filip, sen vare bara att bege sig hem och plugga.
Imorgon blir det skola till 4, till farmor och farfar för att få mat, träning och sen plugg på kvällen efter det. torsdag exakt samma sak, och sen på fredag ska jag på aromamassage efter skolan, ska bli så underbart skönt.
Helgen blir det inte så mycket med, har fysiken att tänka på så det är den jag kommer leva med i helgen..
Hör gärna av er om ni vill något ;)
Pusshej ♥ / Frida


image26

Kommentarer
Postat av: linaefunke

kan helt klart hålla med om att liv kretsar kring studierna! :|

2008-04-16 @ 13:58:30
URL: http://linaefunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0