uppiggande ...

Idag så gick jag iväg till skolan igen men är inte helt frisk än :/ men var inte så sjuk för att stanna hemma iaf. men när man kom till skolan så vart allt bättre när man fick träffa becka och lina igen, tyvär så var ju inte emma där då hon åkte på träningsläger med fotbollen inatt.
Imorse när jag öppnade min mejl fick jag ett tråkigt besked, det blir ingen spanien res då det är för få anmälda
:( inte så kul alls .....
Imorgon blir det skola igen och sen drar Jag, Becka och Lina in till örebro för att träffa Martin och sedan ta en fika :) sen kanske Filip följer med också men det märks :D ska blir trevligt iaf,, sen om Filip följer med så kanske det blir lite shopping i väntan på att hans träning ska börja :) ... får skriva mer om det imorn hur det gick och så :P hahah
Nu ska jag hoppa ner i sängen, mår inte alltför bra :(
Pussshej ♥ / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0