12 augusti ...

Idag är det tisdag och jag måste plugga fysik, känns kanske inte så jättebra men det är behövligt. har ialla fall gjort hälften nu så då ser det ju lite ljusare ut :)
Idag är det också Filips och min månadsdag, kanske man inte direkt firar men tanken på hur länge det är gör en glad och inser att tiden går ganska så fort, så det borde gå som en blinkning innan han kommer hem. 2år och 4 månader har vi varit tillsammans nu, och jag är lika kär nu som då ;D
Har fortfarande inte hört något ifrån Filip och Usa men det kommer väl förhoppningsvis, skriver direkt när jag hör något :) Drömmen man har är ju att man kanske hinner åka och hälsa på honom innan han åker hem ifrån Usa, kanske kunna se när han tar sin examen där borta, det skulle vara en rolig upplevelse men vi får väl se hur det blir med det, dels äre ju pengarna och sen hur mycket prov osv, jag har i skolan då :/ men jag hoppas och vill att det blir något :)
 
Nu måste jag plugga igen, bara att ringa om det är något ;)

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0