Äntligen fredag ...

Äntligen så är det fredag igen och det innebär heeeeelg, så underbart skönt ska det bli, sista helgen med nu innan skolan startar igen. Det är blandade meningar om att börja skolan igen, på ett sätt ska det faktiskt bli skönt för jag har ändå inte så mycket att göra på dagarna, det ända är väl att man inte orkar ha lektioner igen, det är väl därför man inte vill tillbaka till skolan :)  Idag har jag storstädat mitt rum, det var ett tag sen så det behövdes, sen senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske lite plugg jag får se, sen ikväll ska jag iväg och kolla när storebror spelar fotboll, får se hur det går då :)
Nu ska jag fixa håret , är det något ni vill fråga om eller undrar över så är det bara att fråga, ;)

Ha det bra
/ Frida


Några låtar som jag tycker är bra ;D

Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine
Coldplay - Violet Hill
Lady GaGa - Just Dance
Kurt Nilsen - Rise To The Occasion
Girlicious - Like Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0