det börjar närma sig ....

Tre korta dagar kvar, det är det ända som är kvar innan min underbara pojkvän flyr landet. Planet lyfter söndag 10 augusti kl. 9.20 ifrån arlanda flygplats . Jag vill inte :'(
men det är föresten inte ens tre dagar som vi har kvar tillsammans för han åker till stockholm redan på lördagen så jag kommer inte kunna vara med honom den sista dagen han är kvar i sverige.
Just nu känns det inte som om jag kommer att klara hela 10 långa månader utan honom, men jag hoppas att jag göra det, jag måste det för det ska vara han och jag, det bara är så.
Sista veckan som håller på nu har varit jobbig, dagarna är underbara och kvällarna är jobbiga, jag tror inte att jag har gråtit så mycket i hela mitt liv som jag har gjort dom här dagarna och då har vi inte ens sagt hejdå än. Lördag morgon kommer bli så jävla jobbig att jag inte vet om jag kommer klara den. Det kommer i alla fall bli ett av dom jobbigaste stunderna i mitt liv.
Men jag hoppas att du kommer att ha det jättebra där borta och jag kommer alltid att älska dig <3

♥ ♥
  FILIP BERGLUND  ♥
♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Du klara det <3

2008-08-09 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0