det känns att man lever ...

God morgon/förmiddag, sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idag, och har faktiskt inte en blekaste, men det kan vara skönt det med. träninsgsvärken känns sådär lite lagomt efter gårdagens träningspass, jag kan säga att lår och rumpa mår ganska så bra.
Det var mysigt imorse när man slog på datorn och såg att man hade fått ett nytt mejl från älsklingen inatt igen :) den här gången på svenska, han har det bra och många nya vänner har han fått (:
hoppas att våra scheman kommer ut idag med, den andra skolan kan redan se sina men inte vi inte, vill se hur långa dagarna blir ..
aja nu ska jag göra mig iordning, ha det bra .

/ Frida

Kärleken och saknaden är stor, men vi klarar det här <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: i en ganska bra klubb, haha.



ha en fin dag! :)

2008-08-14 @ 13:13:29
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0