första dagen ...

Då var första skoldagen avklarad, två lektioner hade vi, fysik och dubbeltimma svenska.. och såklart fick vi fysik uppgifter i hemläxa, leif gör allt för att vi inte ska bli sysslolösa på dagarna :)
Åkte eller ja, jag gick till pappa på jobbet efter skolan och var kvar där till fyra, sen handlade vi lite smått och är jag kom hem gick jag in i mitt rum för att kolla om jag hade fått något mejl, men jag såg istället att någon hade skrivit på msn och denna någon var min pojkvän och han var fortfarande inloggad så underbart, vi satt och pratade i kanske 20 minuter innan han var tvungen att lämna datorn vidare, han hade det jättebra och första träningen hade gått super bra, sen skulle han kanske ladda upp bilder ikväll så längtar tills imorn när jag får se dom :)
Jag förstår nästan inte hur man kan tycka om en person så mycket som jag gör, blir liksom varm i hela kroppen av att bara prata med honom. <3
aja nu måste jag tyvär plugga men kanske skriver ikväll annars så skriver jag imorn ;)
Ha det så bra

/ Frida

Filip Berglund - Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0