första veckan ...

Snart har en skolvecka gått och det går så himla fort, känns inte som om vi redan har gått tre dagar, men det är ju positivt för då är det snart sommarlov igen ;D
Jag har inte bloggat så mycket den här veckan för att de har varit fullt upp hela tiden, skolan plugga träning och sen en massa annat och när jag har suttit vid datorn så har det mest varit på morgonen innan skolan och då har jag svarat på Filips mejl :)
I helgen har jag inte så mycket planerat, lite läxor, antagligen lite övningskörning och sen blir det väl att ta det lugnt, få se om vi tjejer hittar på någonting ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att gå och lägga sig och läsa svenska boken som vi har fått ;)

Ha det bra

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0