Kräftskivan ...

Nu har gästerna/släkten dragit hem efter en jättetrevlig och rolig kväll, mycket prat och många skratt det är alltid kul :) Bror och kusinerna hade planer på att få in mig på statt ikväll men det rann ut i sanden då kvällen blev sen och det blev allt mer fulla ;) men men, det är ju bara ett halvår kvar så det är ingen big deal ;D
Nu ska jag bara sitta och vänta på att damernas handboll ska börja 03.00, sen imorn blir et nog att sova ganska så länge och sen ta det lugnt, kanske färga håret fram åt kvällen vi får se.
Jag hoppas att ni har haft det en trevlig kväll/natt för det har jag haft iaf ;)
Ha det så bra

/ Frida

Kommentarer
Postat av: sandra!

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop en poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, presentkort på MQ, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

2008-08-17 @ 01:27:46
Postat av: marlén

Tack för en jätte trevlig kväll...Lovar allt att dra med dig ut på statt sen när du blivit 18, bäst att du laddar redan nu ;) Kramis

2008-08-18 @ 00:07:04
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: marlén

Hahaha...Ah precis, storebröder alltså :)

2008-08-18 @ 13:19:34
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0