Lördag ...

Äntligen så är det lördag igen och första skolveckan är avklarad, skolan har varit bra och veckan gick ganska så fort faktiskt, man känner på en gång att allt bara flyger förbi, så det blir nog snart sommarlov igen ;D
Idag vaknade jag tidigt fast jag kunde sova ut, men 08.30 vaknade jag och var klarvaken. Tog det lugnt efter det och sen vid 1 åkte jag plus familjen in till Kristinehamn för att kolla på filips brors ishockeycup :)
Imorgon blir det antagligen att kolla på lillebrors fotbolls match och sen kanske lite övningskörning och sen en massa plugg ...
Nu ska jag sätta mig och läsa cosmopolitan som jag köpte förut ;)
Hör av er om ni vill något, ha det så bra

/ Frida


Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0