mysstund på stan ...

Jag Emma och Becka träffades utanför paris kl. 4 idag för att ta en fika, det var ett tag sen vi sågs sist så det var ganska så mysit faktiskt, prat och skratt är alltid roligt :) Men det vart en liten besvikelse när vi kom in då vi såg att kladdkakan var slut, men det fick bli daimtårta och cola för min del. Efter fikan vart det underklädesprovning för min del men jag hittade inget som var specielt bra, gick sen vidare till Bokia där jag köpte fem, ja fem böcker faktiskt så nu får jag nog bli en riktig stor läsare här framöver :)
Det är ju torsdag idag och inte alls många dagar kvar till skolan och våra scheman finns fortfarande inte att ta del av på internet, illa
men men sånt är livet, nu ska jag iväg och äta pannkakor, mumms ;)

Ha det bra
/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0