styrkan, längtan, lyckan ...

Igår morse gick planet från arlanda till London, och sedan därifrån vidare till New York, Vet inte mer än att det skulle landa inatt våran tid, Jag hoppas att resan och allt gick bra och att du mår bra. Han sa att han skulle höra av sig så snart han kunde och det litar jag på, även om jag vet att det kanske inte blir förens nästa vecka då han kommer till familjen så vill man ju gärna veta hur allting har gått och hur han mår :) Sista samtalet som blev 05.37 var ett underbart samtal, jag klarade mig ifrån tårarna, som jag inte gjorde lördag kväll när vi sa det stora Hejdå, eftersom jag visste när dom skulle upp på söndagen vilket var 04.30 så var jag såklart klarvaken då, så det var därför vi hann prata en gång till :)
Samtalet på telefonen står som sagt 10 augusti 05.37 och det kommer det antagligen att stå ända tills i maj/juni när han kommer hem. efterom samtalspriserna till USA är så skyhöga får det bli mail som blir den största samtalsplatsen, 15kr/minut ska dom ha och då blir det inga roliga räkningar man får så det får vi tyvär hoppa över.
Jag ska vara stark under den här tiden både för hans och min skull och jag ska visa att jag kan klara av det, för det är ju som sagt mig det antagligen är jobbigast för eftersom han får nya upplevelser och nya utmaningar hela tiden, medans jag är kvar här hemma, gör saker som vi var två på förut, ska gå i skolan och se hans klass fast att det fattas något, Filip . men jag ska klara det här, med hjälp ifrån Filip, mina vänner och familj så ska det gå, det bara är så.
Än så länge går det bra, men det har ju bara gått 1-2 dagar beror på hur man räknar, och han ska ju "bara" vara borta ca 280 dagar, men bara man sysselsätter sig med saker så går det fort och man har ju något att längta till, förstå lyckan den dagen man får se honom live igen.

Det var allt från mig just nu, ha det så bra :)

/ Frida

Filip Berglund - The one and only <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0