Äntligen med stort Ä ...

Ja tack och lov och äntligen säger jag för jullov, som jag har längtat och nu är det här! ;D sista dagen i skolan var bra, leif chockade och vi fick göra en mattelek på matten och mitt lag med jag själv dårå, lina och rang kom dela etta, inte dåligt ;) sen efter det bar det av näst högst upp till A34 där vi fick julmust och pepparkaka.. efter det gick vi ut i idrottshallen där det bjöds på musik och lite annat smått och gott.., tomten chockade och det blev succé, eller ja bättre än vad jag trode det skulle bli iaf,. när alt var slut drog jag becka och lina ner på stan och käkade lunch och satt och pratade och mös i några timmar,. sen vart det en runda på stan innan vi skiljdes åt.
När jag kom hem vid halv fyra ungefär la jag mig i sängen och bara mös vid teven och verkligen njöt av att veta att det inte är någon skola på måndag,. men måste upp lite tidigt ändå för jag ska iväg och klippa mig och färga håret, tror det blir lite förändring emot vad jag har nu iaf, men vi får se ;) Är föresten klar med alla julklappar nu, underbart!
Resten av denna dag som är kvar ska jag inte göra något speciellt., blir teven och lite film mys bara ;)
ha det så bra, hör av er ;)
pusshej

Beckas fina present ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0