Helgen ...

Helgen har varit ganska så lugnt, i fredags gjorde jag näst intill ingenting.. i lördags tog jag det lugnt och sen bar det av till hammarö för match, matchen gick väl sådär,domarna emot oss som vanligt :/ men vi har vinnarskalle även om det mesta gick emot oss så vann vi tillslut med 27-24 underbar seger igen,. ha där fick dom ;D sen bar det av hem och jag och lillebror var hemma själva för kvällen igen, gjorde inte så mkt, tog det lugnt framför teven...
I dag söndag har jag nästan bara pluggat, gjort klart spanska redovisningen som är på tisdag jag hoppas det duger, är inte direkt bra på spanska så :/ sen har jag även pluggat lite matte,fysik och Cad A som jag har prov i imornbitti. resten av kvällen ska jag plugga lite till och sen kolla på teve eller fortsätta i boken som jag läser i svenskan, Snabba Cash..
Ni fårha det så bra,. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0