Julmys ...

Helgen har bestått av shopping och julstädning., I lördags var jag nere på stan och jäklar vad jag hittade kläder till mig själv, ganska chockad över att hitta så mycket på samma gång i den här stan med.. söndagen stor städade jag mitt rum så nu är det fint inför julen..
I förmiddags var jag iväg och klippte mig, ville få det ganska så mycket ljusare men det tyckte frisören var en dum idé så det blev en massa slingor istället, klippte även lite lugg igen,. ångrar dock lite att den blev lite för kort, men det växer väl ut ganska så fort får jag hoppas :) Resten av dagen idag har jag inte planerat så mycket, ska plugga lite körkortsteori och sen blir det nog lite filmys, imorgon ska jag träffa becka på körskolan så ska vi plugga lite ihop sen blir det nog en fika på stan :)
nu ska jag börja med teorin, hör av er ;)
pusshej


Kommentarer
Postat av: becka

Jätte fiint frida :D

du ska vara riktigt nöjd!

2008-12-22 @ 19:52:18
URL: http://beckaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0