lååång dag ...

Idag har det varit en riktigt lång dag för mig,. började dock att stressa redan på morgonen... Skulle ta bussen 06.50 för att åka till körskolan, bussen kom inte så fick i lite panik ringa efter min snälla far som då kom och hämtade mig så att jag hann i tid till körningen, stressad som jag var så reser jag mig för fort ur bilen och slår i huvudet med en riktig smäll,. stressad och ont i huvudet rusar jag upp till körskolan och jag hann med tre minuter kvar, så hann att andas lite grann.. körningen gick väl bra, parkering och backa runt hörn,. sen begav jag mig till skolan och det var som vanligt förutom att niorna var på besök på eftermiddagen.. därefter gick jag till farmor och farfar för att äta lite mat och prata lite som jag gör alla onsdagar, efter det var det dags för träning., efter träningen åkte jag och kollade klart på bofors matchen som leksand tyvär drog det längsta strå't i .. men men,.
imorgon tack och lov har jag sovmorgon till 11.10 för att spanskan är inställd så då ska jag sova ut., förövrigt imorgon blir det plugg och så sa jag hinna med att färga morsans hår., sen förhoppningsvis hinner jag andas ut lite grann innan det är dags för sängen igen..,
nu ska jag däremot dra mig till sängs för en lång natts sömn, ha det så bra ;)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0