Lördagen ...

Ja, det är ju igentligen söndag om man skulle kolla på klockan, men eftersom jag inte har gått och lagt mig än så säger jag lördag... Idag har jag bara tagit lugnt inte gjort någonting igentligen och det har varit underbart. vaknade tidigt men låg kvar och mös i sängen, gick sen upp och åkte iväg och solade en sväng., sen har jag städat och bara varit.
Igår var det skola till två och sen direkt in till örebro, ochdet var jag som körde, gick skitbra även om det var lite snöoväder, men börjar bli van med det nu eftersom alla körlektioner har varit i snö hittills :) köpte en massa julklappar så nu är jag klar med mamma,storebror och filip, och det var filip som var det viktigaste eftersom jag ska till hans föräldrar imorn med allt då vi ska göra iordning det sista innan det ska skickas iväg... hoppas att det blir bra och att du blir nöjd. kommer kännas tomt i jul nu när du inte är hemma,.. men du får säkert en mysig jul i usa ;)
känns även skönt med att ha avklarat mer än häften av julklapparna redan, nu är det bara pappa och lillebror kvar, pappa blir nog svårast ..
Imorgon ska jag plugga lite matte och fysik, sen ska jag övningsköra och finslipa lite parkering och sånt, sen ska jag handla en massa godis som även det ska skickas till usa och sen blir det ett stopp hos familjen Berglunds,. sen är nog min dag nästan slut..
just de köpte även ett par lacost skor igår som var grym sköna, lägger nog upp en bild på dom :)
hoppas att eran helg har varit bra,.
pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0