Over ...

Jaha då var julen 2008 över då, kändes knappt som det var jul och vipps så var den över.
Har varit en skönt helg med fina presenter och god mat, men längtan efter en viss person har varit obeskrivlig jag vill bara ha dig här, ligga och prata hela nätterna om allt precis som vi gjorde förut, jag saknar dig! ♥
jag fick mycket fina saker i jul, fem st filmer och one tree hill box 5 och jag har redan sett klart den, haha känner mig som en zombie men det var det värt, filmen slutar dåligt som vanligt dock så nu får man vänta hur länge som helst på nästa box,. usch
Resten av dagen/kvällen idag blir det bara att fortsätta slappa, ska nog ta ett bubbelbad lite senare och bara njuta, morgondagen har jag inget planerat, tar dagen som den kommer och sen på söndag har jag/vi träningsmatch i kristinehamn mot värmlandslaget, får se hur det går :)
ha det så bra
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0