Ruff week ...

Det har verkligen varit en tuff vecka den här veckan.. haft en del att göra så dagarna har gått i ett., sista dagen imorn i skolan innan helgen, börjar dagen med luciafirande i idrottshallen, mysigt.
I helgen ska jag plugga en massa, har exempel spanska muntligt på tisdag som jag måste göra, vet inte riktigt vad jag ska ha om,. men kommer förhoppningsvis på något, sen den muntliga delen får gå som det går ;P
sen på lördag har jag även borta match i Hammarö mot just Hammarö,. det ska bli kul..
sista veckan nästa vecka innan vi går på jullov, det ska bli gött, men samtidigt ser jag inte fram emot alla prov vi har efter lovet, och det är endel kan jag säga,. fem sex prov är vi nog uppe i nu tror jag, och allt ska in innan sportlovet vecka 8. usch, men förövrigt har vi ju endel att se fram emot efter jul osv,. det är ju endel av oss som fyller 18 innom en snar framtid och det ska bli underbart!
just nu ser jag fram emot den 22/12 då blir det lite förändring hos frisören,. ska ändra på utseendet lite grann har jag tänkt, inte bestämt mig riktigt klart än, vet inte hur mycket jag vågar heller, men det löser sig ;)
nu ska jag chilla lite innan jag ska sova ;) ni får ha det så bra ..,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0