Sista dagen ...

jaa, idag var den sista skoldagen gjord,. iof så har vi två mattelektioner imorn bitti men det går fort, sen blir det lite fika mys med klassen och sen avslutning i idrottshallen innan vi går på jullov, UNDERBART!
Efter avslutningen imorn ska jag lina och becka ner på stan och käka lunch innan vi skilljs åt..  Idag innan spanskan hade jag körlektion, 7.30 stog jag redo för grusväg, vad kul det var haha låter säkert inte kul och vissa tycker säkert inte att det är speciellt roligt men jag tyckte det var skitkul, stog på bromsen som aldrig för och vad vi gled, haha
idag har jag inte gjort så mycket, och tänker inte göra heller, har tagit lov sen i tisdags redan och idag har vi inga läxor så man behöver inte få dåligt samvete,..
Nu ska jag köra ett mage- , ryggpass igen och sen mys framför teven
ha det så bra ;)
pusshej

I just want you for my own ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0