onsdag

ja det var ju då ett riktigt jävla bra tag sen sist jag skrev här, men det är ju skit samma nu för nu sitter jag ju här :) sitter i skolan förövrigt på en tråkig och ensam håltimma för att ha spanska 14.25 - 15.45 ,, buhuu ..... men som tur är kommer ju emma och gör mig sällskap när hennes bild är slut,, lucky me ;) 
satans vad jag längtar tills ikväll, då kommer det vara både bomber och granater :) vi möter nämligen Helton i Dm på hemma plan,, de leder både Div.2 som 3 men va faan jag är så jävla taggad så de kommer få en så jävla svår match :D:D jag tänker inte gå av planen förns vi har vunnit, den saken är klar i alla fall . .....
men nu måste jag gå spanskan kallar,, men förhoppnings kommer jag att uppdatera lite oftare nu ;)

over and out ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0