Lördag

fy faan vad ledsen jag var tidigt imorse,, har varit vaken till och från hela natten sen vaknar jag klockan 05.47 och inser att jag mår skit dåligt så det var bara och smsa till Emma och säga att jag inte kunde följa med till Göteborg :( faaaaaaan, jag som så gärna ville följa med...jag hoppas att Emma fick det en bra dag i alla fall, ville ju inte förstöra dagen för dig .. :(
så idag har jag inte gjort ett skit,, mår bättre nu iaf men har fortfarande ont i magen :( men i allafall... nu så sitter jag här och väntar på att min pojkvän ska anlända så ska vi mysa framför teven sen till melodifestivalen,, hoppas att han kan få mig på bättre humör efter det som hände tidigare idag,, fast det vet jag att han kan :)
ni får alla ha en riktigt bra lördag ;)

pussshej

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0