om man ändå kunde bestämma sig...

Jag har då ett litet dilemma :S skolan går lite upp och ner just nu och jag vet inte riktigt vad jag vill.... ska jag gå kvar natur eller ska jag byta ?! Jag tror att jag får ta mig en rejäl betänkare på detta plan ...å nu till det andra, jag har inte rikigt bestämt mig än heller för spanien resan med spanskan/skolan.. skulle vara jätte roligt att följa med och sköööönt dessutom, men sen är det en annan sida av mig som inte vill följa med :S och jag måste bestämma mig snart för sista datumet för anmälan är 31 mars.

till helgens sysslor, Lördag är det en heldag med laget i Torsby för seriematch 16.30 tar vi poäng är det klart att vi blir tvåa i serien :D inte så roligt att hela lördagen går bort men vafan gör man det med dessa tjejer så ska man inte klaga ;) söndag går väl då till lite plugg och kanske sitta i nobelhallen för att kolla hockey...

det var min helg, hör gärna av er :)
pussshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0