shopping!

Idag har jag varit i Karlstad hela dagen, först shopping i Duvan och mitt i City och sen bar det av till Löfbergs Lila för att se Färgestad mot Linköping.
om vi börjar med shoppingen så hittade jag ett par skor, en tröja och ett linne, kommer bilder i slutet :) är ganska så glad för att jag äntligen hittade något ... :D
Sen då till hockeyn, jag som då håller på Djurgården som då redan åkt ut höll såklart tvärtemot hela familjen på Linköping, en som otur var fick jag vika ner mig då Färgestad vann med 4-1 .. blääää
Men som jag vet och hoppas så var det sista hemma matchen för Karlstadlaget då de aldrig kommer att vinna en av de två Linköpingshemmamatcherna :D så goo LHC!
Detta var min fredags kväll och jag hoppas att eran har varit bra .... Nu ska jg hoppa ner i sängen och sova så att natten går fort för imorgon kommer min ÄLSKLING HEM!! <3
Guuuuuuuud vad glad jag blir, då får vi en dag tillsammans innan skolan börjar igen iaf ;D
sov gott allesammans...
Pussshej ♥ / Frida


  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gillar det där linnet.

2008-03-29 @ 15:46:01
URL: http://carolineklaesson.blogg.se
Postat av: linaefunke

Nice frida, Jävligt nice :D

2008-04-01 @ 21:01:48
URL: http://linaefunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0