Tisdag

Idag var det då dagen för att redovisa svenska arbetet.. jag som var nervös för att våra bilder var så pinsamma och så börjar Jern & co. med sin film, ja då visar det sig att rycktena om nakenscenerna var sant, jag tror inte att jag har skrattat så mycket i mitt liv till filmen, den var så himla skön. Det värsta var ju att våran lärare Sandra inte visste om någonting, var bara det att innan lektionen började frågade David om det var olagligt med nakenbilder, då blev Sandra lite nervös och visste inte om hon skulle våga visa filmen :P men filmen blev en succsé fast lite för mycket naket tyckte Sandra dock, men klassen fick sig ett gott skratt i alla fall :)
Igår slutade vi tidigt, runt 11.35 snåret, men då begav jag mig från kulturskolan tillbaka till skolan för att vänta på Filip som slutade 12.15 och då begav vi oss ner på stan där Becka, Emma och Lina väntade. Vi fem tog en fika på Paris och hade det myyss. Efter Paris bar det av till Bokia och bokrean, jag köpte en bok, det var Linda Rosings - Den nakna sanningen.
Idag har jag tagit det lugnt och pluggat arslet av mig, klar med Historia arbetet och fysiken blev jag iaf, sen har jag gjort en massa matterepetitions uppgifter inför provet som är på måndag, vill inte göra leffe besviken den här gången dels för mitt dåliga resultat förra gången och för nedergången det verkar ha blivit med vårat fysik prov :) :( Imorn är det den efterlängtade studiedagen, ska bli så grymt gött att vara ledig, + att jag kommer att vakna upp bredvid älsklingen i hans säng, myysss, får ligga och dra oss där så länge som möjligt för sen finns det fler läxor att ta tag i om vi inte ska iväg och gymma en stund,, senare på kvällen blir det handbollsträning :)

haregött,, pusshejj

 image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0