wiiihuuuu!

Idag kom min efterlängtade telefon :D:D:D en W380i skulle haft en svart men det kom en grå men den var snygg med så jag behöll den :D såå glad är jag nu för den var så jädrans snygg ;) sen har jag även anmält mig till spanien resan nu , ska bli så otroligt roligt :D det blir Jag,becka,micka,anja,emma och vicki :) guud va kul v ska ha :D längtar redan ;)
Men dagen började inte så värst bra :S började med att jag kommer upp til vägen och lite längre bort står min bror och skriker spring, då var bussen 5 min tidig och påstog att hon hade rätt tid så dt var bara att springa md mitt onda knä som jag har haft as ont i hela dagen bara för det :S sen skulle jag byta buss på stan och där upptäcker jag att itt busskort var borta, då var det bara att betala bussen inte för att den var dyr, men det gjorde en bara på sämre humör, så när jag kom till skolan vara det bara att köpa ett nytt för 100 spänn :(
det var min intensiva dag ;)
pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0