Äntligen över ...

Äntligen så är alla prov avklarade, nu har vi ingenting mer förens nästa år och det känns underbart. Skolveckan som är kvar nu är inte så värst jobbig, många inställda lektioner och många sovmorgnar :)
Igår efter provets slut drog jag och Filip ner till bregårn där Linda väntade, vi skulle nämligen ta kort hos henne, det var jätte kul och det kommer några smakprov längre ner, har bara fått de tre bilderna än, men jag får resten ikväll ;)
nu ska jag göra mig iordning för avslutningen som är med handbollen ikväll, det bjuds på pizza och lite sånt ;)
vill ni något är det bara att höra av sig ;)
Pussshej ♥ // Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du tagit dom fina bilderna??

2008-05-30 @ 18:14:01
Postat av: Frida

Hos en väldigt duktig kompis ;)

2008-05-31 @ 18:29:39
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0