Klockrent ....

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag fick G på kemi slutprovet, låter kanske lite knepigt men jag är jätteglad, efter att ha suttit på provet och inte fatta så mycket så är jag jätteglad.
Imorn har vi bara två lektioner så börjar 8.50 och slutar 10.20, då bär det av hem till mig först med becka och emma och sen så ska vi vidare till lina en stund för att tare gött i solen och prata lite :)
Måndag är vi lediga för att vi hade bara en 40 min matte lektion så då var leif så snäll och ställde in den,, så får en tre dagars helg nu,, jättegött!
Tisdag är det bara två lektioner igen så då slutar vi runt 11 och sen på onsdagen är det skolavslutning.
I helgen blir det till att ta det lugnt och soooola så mycket som det går,, förhoppningsvis får jag träffa älsklingen också då han ska ner till Ystad och spela match.
Vill ni något så är det bara att höra av sig.
Pussshej ♥ // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0