Fullt upp ...

Helgen är över och skolan står och bankar på dörren,. kommer inte alls att vara pigg imorn bitti när klockan ringer. Den här veckan kommer jag inte ha tid att blogga antagligen för jag har fullt upp hela veckan..

Såhär ser min vecka ut:

  • Spanska Prov
  • Biologi Prov
  • Idrottsarbete
  • Teorikursen startar
  • Två Handbollsträningar
  • Amerikansk fotboll örebro (friday night lights)
  • Öppethus skolan (lördag)
  • Nu förstår ni att jag har fullt upp,. men ni får ha det så bra ;)
    pusshej

    / Frida






    Kommentarer
    Postat av: Linn

    hur får du din visningsbild så stor?:) haha

    2008-11-09 @ 15:16:58
    URL: http://leyni.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    RSS 2.0