Helgen ...

Igår var det öppethus och helgen har förskjutits helt. var väl inte så roligt direkt vi hade matte och fysiklabb. resten av dagen satt jag hemma och dega.. idag är det farsdag så har grattat pappsen och varit på hockey med Linda..
Imorn är vi lediga för att vi va i skolan igår,. så imorn ska jag bara plugga, har spanska arbete,matte till matteprovet som är på onsdag och lite fysik.., sen på kvällen är det handbollsträning.,. I fredags var vi på Berhn arena och kollade friday night lights och grabbarna skötte sig jättebra,. det är nog inte sista gången vi ser något därifrån.,

det är väl min helg,. ska försöka uppdatera lite bättre den här veckan,. men det är som sagt ganska mycket i skolan ändra fram till jul ifall jag är frånvarande,. ha det så bra,.
Pusshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0