mycket att göra...

Japp, nu sitter jag här då, nyss hemkommen från körkortsteorin.. var inget som var speciellt svårt idag.. Imorn 08.10 har vi matteprov i tre timmar i matte C och D så måste plugga in alla bevis nu innan kvällens slut., Imorn har jag även handbollsmatch hemma mot Helton och jag är taggad till tusen för det var ett tag sen nu man spela, sen att det är mot Helton gör en inte direkt mindre taggad. resten av veckan är väl ganska lugn, ska träna lite egna pass och även börja plugga på svenska och engelska proven som kommer nästa vecka., det är det sista vi har nu innan jul, så jävla gött ska det bli, efter som vi har haft en massa prov nu sen vecka 42.
Men nu måste jag som sagt plugga matte,.
ha det så bra, pusshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0