Saturday ...

Äntligen så är helgen här igen och jag kan andas ut för första gången på riktigt länge... har inte lika mycket plugg att göra i helgen som jag brukar/har haft de senaste veckorna. Har ingenting riktigt planerat och det är skönt  att bara få vara en stund,.ikväll blir jag hemma alldeles själv och det kan vara skönt det med,. blir nog en massa tv och bara ta det lugnt :)
Inatt kollade jag på serien som är en förnyning av Berverly Hills, fan vad bra den var :P blev nog fast vid en ny serie nu :S:P inte bra,. hahaha,.
Men hoppas att ni har en bra lördag, vill ni något äre bara att höra av sig ;)
Pussshej

/ Frida


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 22:13:47
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0