Tisdag ...

Dagarna går fort och jag får aldrig tid att andas, jag fattar inte? Idag har jag inte hunnit med så mkt,. skolan,hem,körskola,plugga och nu ska jag snart gå och lägga mig för att vara pigg för första körlektionen imorn bitti, 07.30 ska ni hålla er inne ;)
Morgondagen går i ett den med, körskolan,skola,farmor&farfar,träning,hem,plugga,sova ... som sagt när ska jag ha tid att andas?? Det tar på en ganska mycket nu kan jag lova, eller ja hela jävla hösten har varit lika dan, jullovet är efterlängtat även om man antagligen kommer ha endel att plugga, men vem orkar det på ett jullov?! Tänkte ägna en liten tanke till Filip som är på andra sidan jorden, jag saknar dig riktigt mycket just nu, längtar till juni, vill bara se dig!! <3
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga, pusshej

Whoa... it was never my intention to brag
To steal it all away from you now
But god does it feel so good
Cause I got him where I want him now
And if you could then you know you would
Cause god it just feels so...
It just feels so good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0