ännu en skolvecka avklarad ...

Då är skolveckan avklarad ännu en gång och helgen står och väntar... Helgen består av att kolla på handbollsmatcher, "lagmys" och plugg,. fast pluggandet tar jag på söndagen,. Blev ingen match för mig den är helgen,. vart inte uttagen, besviken som alltid men jag börjar bli van,. jag tränar och försöker men det hjälper inte,. men jag ska kämpa på och någon gång bevisa vart jag hör hemma.
Idag ska jag mest ta det lugnt,. blir nog hockeyn sen med. Sen ska jag antagligen om jag får in radiokanalen lyssna på Filips match som är i natt våran tid,. den går sju på kvällen där så det blir nog runt två inatt här :) kan vara kul att höra lite hur det går och om han KICKAR ASS!! fast det vet jag att han gör :)
nä nu kom min bror på besök så nu ska jag chilla lite med han,.
ha de så bra pusshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0