Äntligen är det över ...

Äntligen så har vi skrivit av Fysik A ..., imorse kl. 08.10 intog vi aulan för att skriva prov,. det höll på ända till 12.10 men jag gick strax före 11. Gick väl sådär, det var ganska så svårt, så jag är glad om jag får g.
Mycket pluggande gick ur en idag och det känns som att man är fri, trotts att det bara är att ta tag i nästa prov. Men idag ska jag inte plugga någonting, så himla skönt!
Eftersom vi hade en lång lunch idag så gick vi iväg och käkade pizza,. lektionerna började halv två igen med matte.
Imorgon är det sista dagen innan lovet,. ska bli himla gött med lite ledigt ett tag, även om jag har hur mycket som helst att plugga... imorn har vi även klassfest och allt är taggade till tusen,. vissa går under namnet fullt ös medvetslös så vi får väl se hur det går imorn ;)
Nu ska jag bara ta det lugnt,. ska ut och köra lite bil snart, det har fått lida lite nu när det är så mycket plugg, ha det så bra ;)
Pussshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0