en snabbis ...

Jag skriver ett litet inlägg mellan allt pluggande.. Hinner inte med så mycket nu för tiden,. har en massa plugg och då menar jag MASSA! har prov varje vecka nu fram till jullovet inprincip,. plus en massa andra små läxor,. sen tränar jag så mycket jag kan och sen blir det inte mer än att sova. :)
Idag har jag pluggat en hel del,. känner mig lite duktig då jag äntligen har börjat plugga inför fysik slutprovet som är den 23:e oktober..
Idag kom skolkatalogen med,. var lite roligt att sitta och titta på alla :P haha fast sen kan man ju ha väldigt delade meningar om hur man själv ser ut,. själv tycker jag att jag inte ser klok ut,. hahah :P
På idrotten idag hade vi core ass på coloseum,. fan vad kul och jobbigt det va,. kommer ha så jävla mycket träningsvärk imorgon så det är sjukt :/ och hon sa att gamla fotbolls- och handbollsspelare kan bli väldigt stela när de blir äldre,. då sa jag att jag är handbollsspelare och är stel som en gammal tant,. hahahaha
så vi fick hemläxa att strecha och det måste jag nog ta tag i ordentligt, för jag är så sjukt stel,. kan ju inte ens sitta rakt upp med raka ben på golvet,. det är illa, men det ska vi få bort ;)
Nu ska jag plugga och strecha ;) haha
Ha det så bra ,. pussshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0