fullspeckat ...

Ännu en helg som är fullspeckad till max,. det finns det delade meningar om kan jag säga.. Skoldagen idag gick hyffsad fort fast jag gick och frös hela dagen, jag trode jag skulle frysa ihjäl., stack hem till amanda direkt som klippte mig, tack så jättemycket för det :D sen hem och städa och sen har jag kollat idol och tagit det lugnt.. Imorgon blir det att äntligen sova ut förhoppningsvis, sen ska jag fixa och greja hela dagen och sen på kvällen kommer tjejerna hit på middag, ska bli hur mysigt som helst :) Sen söndagen blir det att sova ut igen, sen en massa plugg, kanske iväg en sväng och sen försöka hinna med ett träningspass i styrkerummet.,. Det är min fullspeckade helg, kanske uppdaterar lite under helgens gång ;) kanske lägger in lite bilder också jag får se ;)
Nu ska jag kolla klart på utröstningen av idol,. hare så bra ..

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0