helgen ...

Åh,. helgen är slut tråkigt nog, men den har varit underbar! :)
Fredagen var jag iväg och kollade på ishockey,. fick mig några skratt pga de som stod bredvid mig ;) sen var jag uppe sent för att lyssna på Filips match på radion,. orkade dock bara lyssna på första halvlek så kom i säng vid halv 4 på morgonen :) Lördagen vaknade jag lite senare så det blev bara duschen och packa sakerna och bege sig till Bergslagshallen där herrarna hade match 14.00 och sen vi 16.00 jag var inte med,. fick sitta på läcktaren vilket jag hatar.. det blev vinst i båda matcherna och det kryddades senare med lagfest,.. drog efter matcherna hem till min bror där jag han och en kompis till honom lagade tacos :) sen gjorde jag mig iordning och drog vidare på lagfest... det var bland det roligaste jag har gjort,. gud vad roligt vi hade,. det får vi göra om! :D när alla drog ut på krogen drog vi som är under 18 hem till amanda,. var där en stund tills bror min skjutsade hem mig,. hade det jättetrevligt och mor och far tyckte att man var väldigt glad när man kom hem, undra varför, jag vet inte faktiskt ;) 
haha idag har det varit en seg dag,. är riktigt trött och så har jag en massa plugg som jag har jobbat med till och från.. nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig så att jag är pigg i skolan imorn ;)
Ha det så bra ;)  Pusssshej

/ Frida


vi är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0