Höstlov ...

Ja, denna vecka som kommer nu har vi höstlov och det ska bli underbart,. men ledig från skolan är jag inte direkt,. har två prov och två arbeten att göra... men det blr i alla fall skönt att få sova ut och göra lite vad man vill :p 
I fredags hade vi klassfest och det var kul,. blev väl lite för mycket för några på slutet ,. sånt som händer,. jag höll mig i skinnet och var nästan nykter.. haha
Lördagen var jag hemma själv, jätteskönt! kunde bara slappa hela kvällen och inte göra någonting,. fast lite besök hade ju inte suttit fel men det tar vi någon annan gång ;)
Idag ska jag bara ta det lugnt och låta dagen näst intill gå,. ska kanske iväg och kolla på handbollsmatchen sen eller så kollar jag på hockey,. vet inte vad det blir än ,. de går ju samtidigt så vi får se ;) haha
jag uppdaterar väl allt lite eftersom ;)
Pusshej

/ Frida

Beyoncé - If I were a boy
Leona Lewis - Forgive me
The Script - The man who can't e moved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0