sugen ...

Är så himla tränings sugen så idag ska jag verkligen träna,. halsen börjar gå över, har inte så värst ont längre bara de att rösten är lite knackig :P haha men skit samma, träna ska jag iaf göra :) har ju stått över tre träningar nu pga skolan och halsen så saknar kompisarna och bollen ;D
Idag har jag börjat att plugga lite till spanska provet,. lite sur blir man när de lägger proven tisdag och onsdag den veckan efter lovet, då blir man ju så illa tvungen att plugga när man har lov :( aja,. nu ska jag nog chilla lite tills det bär av till träningen,. blir lite övningskörning idag med då :) går skitbra nu fkt,. så nu väntar man bara på att man ska bli 18 :) Jag och Becka ska ju börja på teorikurs den 4:e november så då kommer det börja kännas mer,. har ju räknat ut nu när jag ändå sitter här att det bara är 109 dagar kvar för mig,. och Becka och Emma har ju då turen att fylla en månad före mig :) lyckostar ;D
Men ni får ha det så bra ;) Pusshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0