And I'd give up forever to touch you ...

åh vad jag saknar min pojkvän, vill bara ligga och mysa vi behöver inte säga ett enda ord till varandra bara jag kan lyssna på dina hjärtslag och höra dig andas... det räcker gott för mig.
Hann bara prata med honom en jättekortis innan jag var tvungen att åka iväg på kalas men han skulle komma in mellan ett och två så nu sitter jag och väntar och hoppas att han kommer in snart...
Kalaset var trevligt och det var god mat och dryck, vart lite tråkigt sen bara när min bror plus kusiner drog ut på statt, då satt jag bara där och lyssnade och höll nästan på att somna :$
Morgondgen kommer nog bestå av god sömn förhoppningsvis, kan inte sova på mornarna längre vaknar runt åtta, nio varje helg och så är jag skit trött på kvällen sen, blää vill ju sova ut lite på helgerna iaf, sen ska jag plugga lite matte och fysik, kanske städa mitt rum och sen kanske ett träningspass innan man måste sova för skoldagen igen :( :)
Nu ska jag sätta mig och läsa och vänta på pojken..
Ha det så bra, hör av er ;)
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0