äntligen helg igen ...

Åh äntligen är det fredag igen, så skönt att få vara ledig lite och inte behöva gå upp för skolan :)
Idag tog vi skolkort, fick stå i mitten av alla och rakt framifrån fy, hoppas verkligen att det blir bra nu, sen efter skolan åkte mamma och jag till House of pain och beställde tid till min tatuering ;) var tvungen att vara 18år först så 17 februari ska jag göra den, wiie :D  I helgen ska jag inte göra å mycket tror jag, imorn blir det 45års kalas med släkten och sen så blire väl lite plugg annars har jag inte bestämt något som jag ska göra :)
I dag (natt våran tid) har älsklingen sin första amerikanska fotbollsmatch där borta i USA, så jättemycket lycka till till honom, jag håller tummarna ;D ( men jag vet att du sänker någon där borta så det är nog lugnt ;) )
Nu ska jag läsa min Frida tidning som jag köpte idag :)
Hör av er om ni undrar om något ;)
Ha det så bra

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0