Det styrs ...

Ja, ikväll styrs det tjejkväll hos becks,. mysigt.. vi ska nog inte göra något speciellt, bara sitta och prata och hare allmänt gött. :)  Idag har jag inte gjort så mycket, har städat mitt rum och sen har jag kollat på fotboll, har även övningskört ganska så mycket idag, tillochfrån fotbollen, affären och lite annat smått :P börjar gå riktigt bra faktiskt, ska nog börja med teorin i november ;) är ju bara lite drygt 5 månader kvar tills man blir 18 så :D
faan jag är redan as taggad inför matchen imorn, torsby ska få så jävla mycke däng! :D bara mooosa som gäller ;) hahaha rapporterar imorn kväll hur det gick :)
Nu ska jag göra mig iordning det sista innan jag ska iväg ;)
Ha en trevlig lördagskväll, pussshej

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0