ensam fredagskväll ...

Yep, har ärligt talat inget att göra så nu sitter jag här,. borde kanske ta tag i pluggandet men vem vill plugga på en fredag liksom ?! :/ Risken finns att jag blir så illa tvungen innan kvällen är slut...
Skoldagen idag gick fort, som alla andra fredagar :) men det känns underbart, Becka var tillbaka idag med efter sin tripp till sthlm och konsert, :P Vi tre hade som vanligt en riktigt trevlig "porrfredag" Internskämt, men utan den kan man inte fullfölja en fredag ;) hahaha
Morgondagen är som sagt fullbokad, och jag har även planerat in en till grej fkt ;) börjar med hudvårds grej med tjejerna hos Linda, sen ska jag med Linda på ishockey, och efter det ska jag hem till Becka på tjejmiddag :) En toppenlördag på pappret, men jag tror att det verkligen kommer bli en toppenlördag ;D såå sitter nästan här och längtar till att det blir lördag :D
Nu ska jag hitta på någonting annat en stund, men hör av er om ni vill något ;)

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0