gameday ...

Yep, matchen emot Brukspöjkera gick väl sådär för min del, vi spelade 3x30 så jag satt första 30 och spelade de två sista... de två första var emot deras div.2 lag och vi höll jämt med dom, märktes inte att de var en division högre en oss om man säger så, sen sista var mot deras u21 och där skulle vi väl ha spelat bättre men hade ju en timmes spel i benen då,. den första 30an som jag spela gick rent åt helvete kan man säga, ingenting funkade,, men i sista så gick de bättre, fick in ett mål iaf, men borde ha satt några fler, men totalt sett så förlorade i med 38-37 och det ska vi inte alls vara onöjd med :)
Gårdagen var som sagt underbar och jag hade fullt upp hela dagen, tog bussen vid halv 11 till stan och sen vare full rulle, hudvårds mys med tjejerna, heldag med Linda me hockey och lite små mys och sen tjejmiddag på kvällen hos Becka, bättre lördag kan man inte ha.. så tack för en underbar dag allihopa ;D
Nu ska jag sätta mig och slöa framför teven och läsa min svenska bok som ska vara utläst tills på tisdag och jag har ca 100 sidor kvar, hejja mig...
Men ni får ha det så bra ;)
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0