Ny vecka, ny månad och nya tag ...

Ny skolvecka och det är första september, skoldagen var väl sådär, började med Cad A som jag tycker är riktigt roligt, fast det kan ju vara lite långtåkigt att sitta vid datorn i 80 min men det går ganska så fort :) de andra ämnena var inget speciellt, på biologin packade vi våra saker som vi ska ha på exkursonen imorn ;) ...
Idag är det träning som gäller 18.00 - 21.00 , hoppas att jag inte får ont i knät som jag skadade förra veckan, men det går nog bra ...
Idag har det gått 23 dagar sen jag såg min älskade pojke senast, känns som mer fast samtidigt kommer jag ihåg farvälet som om det var igår, det går både bra och dåligt, vi har haft våra upp och nergångar, både tillsammans och jag själv, fast det är nog jag mest själv...  Den värsta känslan fortfarande är närheten, jag har ingen att krypa ner hos när jag känner mig ledsen eller bara behöver en kram, och sen att vi inte kan prata i telefon, jag kommer inte höra hans röst på ett år, det känns så grymt jobbigt., menmen .....
Nu ska jag chilla lite innan jag måste ta bussen kvart över fem till träningen..
Ha det så bra

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0