söndag ...

Idag vaknar man up och är as taggad inför match, men när man startar datorn och kollar mejlen så får man en mardrömms syn, så det tog ner matchsuget ganska så rejält,..
Jag försöker ta dagen som den kommer och leva vidare, jag ska ta ut alla aggritioner på matchen idag och jag ska fan lägga ner allt på handbollen och skolan nu!...
Det ska inte knäcka mig även om det är jävligt svårt, morgonen/förmiddagen har varit ledsam och jag kan knappt sluta gråta, men jag måste försöka sluta nu eftersom det är samling om 40 min...
Jag skriver sen hur matchen gick.. hoppas ni får en bra dag..

/ Frida


I thought it would last forever </3

Kommentarer
Postat av: marlén

det lät inge kul alls...Hoppas det känns bättre i alla fall, vet ju inte vad som hänt men hoppas det löst sig...kram

2008-09-29 @ 01:03:11
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0