veckan bara flyger förbi ...

Yep, då äre redan torsdag igen och det känns underbart, veckan i allmänhet har gått jättefort, jävligt mycket plugg och träning ;) Idag har jag också varit iväg och tagit min första spruta emot livmodehalscancer, gjorde inte alls ont som alla påstår ;) Helgen är fullspeckad och jag bara längtar tills jag intar lördagen... Börjar med träff med ficksen hos Linda som ska visa oss lite saker, det ser jag fram emot, sen ska jag nog följa med Linda på ishockey, trevligt trevligt.. Söndagen äre träningsmatch ÄNTLGEN! borta mot Brukspöjkera, 3x30 min ska vi spela, alla ska med så får se hur mycket jag får spela, hoppas på en hel del :) Premiären för handbollen är Söndagen den 28:e September, hemma match, så jävla gött, har ni inget för er är det bara att titta förbi, skriver närmare sen en tid och så ;) hahaha
Sen sist av allt i helgen har jag så jävla mycket plugg att göra som vanligt ;P men det betar jag nog av det mesta redan imorgon ;) för har ju som sagt inte så mycket tid över till det lördag och söndag...
Jag ser fram emot en jättetrevlig helg och det hoppas jag att ni också ska ha,,
Vad ska ni göra ihelgen ??
Ha det så bra..

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0