1 april

ny månad, ny möjligheter.. eller?
idag ska jag och becka iväg på landsvägskörning mellan 10-12 sen bär det av till skolan igen och i eftermiddag, snarare 17.00 är det invigning för FN-rollspelen, och jag längtar inte direkt... det kommer att pågå hela torsdagen med även bankett och spex på kvällen sen hela fredagen med avslut runt 3-4 nångång på eftermiddagen,. jag hoppas innerligt att dessa dagar går fort så att vi får lov någon gång.
Jag kollade i kalendern igår och insåg att det bara är veckan efter lovet som vi inte har prov på, sen har vi prov plus arbeten ända fram till skolavslutningen,. jippie! ;/
nej nu kommer pappi snart och hämtar mig, bäst att göra sig klar!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0